Značka EUROPCAR nově v portfoliu AUTOBOND GROUP
PRAHA, 27. července 2020 – EUROPCAR INTERNATIONAL SASU, zastoupená p. Marcusem Bernhardtem, generálním ředitelem mezinárodních operací a BOND Mobility Czech s.r.o., zastoupená Mgr. Petrem Šrámkem, jednatelem společnosti, uzavřely dne 23. 7. 2020 Mezinárodní franšízingovou smlouvu, předmětem které je provozování půjčovny automobilů pod hlavičkou Europcar v České republice.
Skupina EUROPCAR MOBILITY GROUP (EMG) se pyšní více než 70letou historií. Centrála má sídlo v Paříži, v 17. obvodu na Boulevard Berthier 13. Zastoupení má ve 140 zemích světa, v Evropě, Severní Americe, západní Asii a Africe. V současnosti je největší autopůjčovnou v Evropě, opakovaným vítězem ocenění Superbrand Awards pro nejlepší značku a World Travel Awards za nejlepší evropskou autopůjčovnu.
BOND Mobility Czech s.r.o. (BMC) je dceřinou společností AUTOBOND GROUP a.s. (ABG) se sídlem na adrese Elišky Krasnohorské 134/9, Praha 1. BMC převezme dnem 1.8.2020 české zastoupení Europcar po dřívějším držiteli licence, firmě CZECH RENT A CAR s.r.o., která vyhlásila insolvenci a vstoupila do konkurzu. Mateřská společnost ABG tak prostřednictvím své dceřiné společnosti naplňuje svoji dlouhodobou strategii stát se velkým hráčem nejen na poli prodeje nových a ojetých vozidel, ale i v sektoru mobility.
Jednatel BMC a spoluvlastník skupiny ABG p. Mgr. Petr Šrámek k tomu při příležitosti podpisu smlouvy řekl: „Jsem neuvěřitelně šťastný z toho, že nás Europcar přijal do své rodiny. Je neoddiskutovatelné, že AUTOBOND GROUP prokázala při jednáních s franšízorem EUROPCAR MOBILITY GROUP svoji kompetenci a sílu převzít a provozovat tak silný brand, jakým je Europcar. Pro skupinu firem ABG se tak otevírají z hlediska portfolia obchodovaných značek další synergické možnosti nejen při nákupu vozidel, ale i při následné realizaci prodeje ojetých vozů na sekundárním trhu kanálem B2C, v neposlední řadě pak i otevření cesty k obchodu s dalšími značkami v čele s prémiovými. V této souvislosti není tajemstvím, že ABG již vede intenzivní rozhovory o možnosti převzetí dealerství domácí značky Škoda, která je bezesporu tou nejvýznamnější a nejvyužívanější napříč všemi autopůjčovnami operujícími na českém trhu.“