FORD Ranger Raptor
Ford Ranger Raptor není jen tak nějaký pick-up. Tento nástupce kultovního drsňáka Ford Ranger s excelentní výkonností Focus RS v krvi totiž hravě zvládne i ten nejnáročnější terén.
Speciálně navržený 2,0litrový vznětový motor EcoBlue s dvěma turbodmychadly spolupracuje s 10stupňovou automatickou převodovkou i s řadicími pádly pod volantem. Raptor je navíc vybaven neobyčejně účinným All-Terrain Management systémem pro řízení v terénu, aby vám zajistil maximální požitek z jízdy, a to na silnici i mimo ni.
Klíčové prvky výbavy:
SYSTÉM ŘÍZENÍ V TERÉNU
Při jízdě v terénu vyžaduje každý povrch jiný přístup. Proto je Raptor vybaven systémem Terrain Management System, který vám pomůže vytěžit potenciál vozu na maximum. Upravuje akceleraci, fungování protiprokluzového systému, citlivost řízení, strategii řazení i další věci. Vybírat můžete ze šesti různých režimů, aby vůz podával za všech okolností maximální výkon.
ZADNÍ ČELO KORBY EASY LIFT
Raptor může být vybaven zadním čelem Easy Lift. Díky chytré konstrukci stačí k otevření i zavření zadního čela podstatně menší síla.
ASISTENT PRO SJÍŽDĚNÍ SVAHŮ
Asistent pro sjíždění svahů reguluje rychlost jízdy v klesání mimo zpevněné komunikace, aniž by řidič musel ovládat plynový a brzdový pedál. Funguje nejen při jízdě vpřed, ale i při couvání
MOTORY FORD ECOBLUE
Moderní vznětový motor 2,0 EcoBlue bi-turbo v novém Rangeru Raptor přináší vyšší výkon a menší spotřebu i emise. Dosahuje výkonu 157 kW (213k) a točivého momentu 500 Nm.
ŘAZENÍ PÁDLA POD VOLANTEM
Řadící pádla inspirovaná světem závodních aut, umožňují ovládat převodovku konečky prstů. A protože jsou namontovaná přímo na volantu, můžete snadno řadit i v zatáčkách.